Daily Express

Daily Express
Przykładowy obraz artykułu Daily Express
Budowa Daily Express w Manchesterze .
Format Tabletka
Data założenia 24 kwietnia 1900
Właściciel Richarda Desmonda
ISSN 0307-0174
OCLC 173337077
Stronie internetowej (en) express.co.uk

Daily Express jest bardzo konserwatywny tabloid dziennik wydawany w Wielkiej Brytanii . Został założony w 1900 r. Od 1918 r. Ma również niedzielne wydanie „ Sunday Express” , które posiada własną redakcję.

Zależną od Northern & Shell  (w) , został kupiony na początku 2018 roku grupa Trinity Mirror , wraz z innymi tytułami grupy ( Sunday Express, , Daily Star i Daily Star Sunday , OK! , Nowe! I Gwiazda ).

Oprócz poparcia dla Partii Pracy w 2001 roku, zawsze był powiązany z Partią Konserwatywną . W 2015 roku szef gazety Richard Desmond przekazał na rzecz UKIP 1,3 miliona funtów (1,4 miliona euro) , a Daily Express regularnie wspierał pozycje eurosceptyków.

Jest sprzedawany we Francji w cenie 2,70 euro .

Zobacz też

Uwagi i odniesienia

  1. Koncentracja w brytyjskich tabloidach: „Daily Mirror” kupuje „Daily Express” , lemonde.fr, 9 lutego 2018 r.
  2. Le Figaro.fr i AFP , „  Ukip otrzymuje 1,4 miliona euro od bogatego patrona  ” , na lefigaro.fr ,17 kwietnia 2015(dostęp 24 lutego 2017 ) .

Linki zewnętrzne